Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
Nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego online w sklepach stacjonarnych. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu na wskazany numer konta. Niezbędne do zrealizowania zwrotu jest załączenie do paczki formularza zwrotu i paragonu zakupu.
Adres zwrotów (Tutaj odeślij paczkę):
ELLA BOUTIQUE
ul. Górnośląska 82
62-800 Kalisz
Istnieje również możliwość wymiany produktu - prosimy w takim przypadku o kontakt.
FORMULARZ ZWROTU
FORMULARZ REKLAMACJI
Jak najłatwiej zamówić kuriera w przypadku zwrotu? W przypadku zwrotu najlepiej skorzystać z dostępnych na rynku rozwiązań brokerów kurierskich:
Wypełniony dokument proszę odesłać na maila sklep@ellaboutique.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego na stronie kontaktu wybierając odpowiedni dział.